ΠΟΣΟ ΦΥΣΙΚΟ ΣΑΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΙ ΔΟΜΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΡΑΤΙΚΕΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Ν.Π.Ι.Δ., ΔΗΛΑΔΗ ΙΔΙΩΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ; ΩΣ Η ΜΟΝΗ ΑΡΜΟΔΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ ΝΑ ΣΥΣΤΗΝΕΙ ΔΟΜΕΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΚΑΙ ΠΡΑΞΕΩΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ, ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΦΤΙΑΞΕΙ Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΩΣ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΑ. ΚΑΙ ΟΧΙ Η ΕΞΟΥΣΙΑ ΠΟΥ ΟΡΙΖΕΙ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΙ ΤΟΝ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟ ΚΡΑΤΟΣ, ΝΑ ΠΑΡΑΔΙΔΕΙ ΤΑ ΚΛΕΙΔΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΣΕ ΕΤΑΙΡΙΕΣ. ΤΟ ΚΡΑΤΑΜΕ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΠΑΜΕ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ.
ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΙΔΡΥΣΗΣ ΤΟΥ Ε.Ο.Δ.Υ. ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΤΑΙΡΙΑ Ν.Π.Ι.Δ. ΚΑΙ ΚΑΤ' ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΔΕΝ ΔΥΝΑΤΑΙ ΝΑ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΩΣ ΚΡΑΤΙΚΗ ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ.
ΕΔΩ ΟΜΩΣ ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΑ. ΚΑΝΕΙ ΣΥΣΤΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΩΣ ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΚΑΛΩΜΕΝΟΙ ΑΠΛΑ ΕΚΤΕΛΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟ ΔΟΥΜΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ. ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΤΙΣ ΠΗΓΕΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ Ε.Ο.Δ.Υ.
Νόμος 4633/2019 - ΦΕΚ 161/Α/16-10-2019
Άρθρο 6
Πόροι του ΕΟΔΥ
1. Οι πόροι του ΕΟΔΥ είναι:
α) η ετήσια επιχορήγηση από τον τακτικό προϋπολογισμό του Υπουργείου Υγείας,
β) οι δωρεές, οι κληρονομίες, τα κληροδοτήματα, οι εισφορές και επιχορηγήσεις από τρίτους και τα έσοδα από κάθε είδους δραστηριότητα ή οι πρόσοδοι από την κινητή και ακίνητη περιουσία του,
γ) τα έσοδα από τη διαχείριση κονδυλίων ερευνητικών, αναπτυξιακών και εκπαιδευτικών προγραμμάτων και προγραμμάτων εταιρικής κοινωνικής ευθύνης που προέρχονται από τη χρηματοδότηση αντίστοιχων προγραμμάτων και αποσκοπούν στην προαγωγή της δημόσιας υγείας,
δ) τα έσοδα από την υλοποίηση προγραμμάτων που χρηματοδοτούνται ή συγχρηματοδοτούνται από την Ευρωπαϊκή Ένωση ή άλλους διεθνείς οργανισμούς,
ε) τα έσοδα που προέρχονται από την παροχή υπηρεσιών δημόσιας υγείας προς δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς.
Η έγκριση του προϋπολογισμού και απολογισμού του ΕΟΔΥ, συμπεριλαμβανομένης της θέσης του ανωτάτου ορίου δαπανών και του διαχειριστικού ελέγχου, υπόκειται στην εποπτεία του Υπουργού Υγείας. Ειδικότερα, ως προς την έγκριση του προϋπολογισμού του EOΔY ισχύουν οι διατάξεις των άρθρων 63 και 64 Α του ν. 4270/2014 (Α΄ 143), όπως ισχύει. Με απόφαση του Υπουργού Υγείας καθορίζονται ο τρόπος και τα όργανα διενέργειας του ανωτέρω διαχειριστικού ελέγχου και ρυθμίζεται κάθε άλλο σχετικό θέμα. Ο οικονομικός και ο διαχειριστικός έλεγχος του ΕΟΔΥ διενεργείται από τη Γενική Διεύθυνση Δημοσιονομικών Ελέγχων του Υπουργείου Οικονομικών, σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 3492/2006 (Α΄ 210), ύστερα από κοινή απόφαση των Υπουργών Υγείας και Οικονομικών, με την οποία αποφασίζεται η ένταξή του στους φορείς του άρθρου 3 του εν λόγω νόμου.
ΕΔΩ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΟΤΙ ΤΟΥ ΔΙΝΕΤΑΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΙΔΙΩΤΙΚΗΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ. ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΜΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΗΝ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ, ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΟ. ΔΙΟΤΙ Ο ΙΔΙΩΤΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΧΡΗΜΑΤΙΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΑ ΝΑ ΕΚΤΕΛΕΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΛΗΡΩΘΗΚΕ. ΔΗΛΑΔΗ ΜΑΓΑΖΑΚΙ. ΑΝ ΗΤΑΝ ΚΡΑΤΙΚΟΣ Ο Ε.Ο.Δ.Υ. ΘΑ ΛΕΓΑΜΕ ΟΤΙ ΛΑΔΩΝΕΤΑΙ ΜΕ ΜΙΑ ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ.
ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Ο Ε.Ο.Δ.Υ. ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΣΥΜΒΑΣΗ ΜΕ ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ, ΕΦΟΣΟΝ ΛΑΜΒΑΝΕΙ ΧΡΗΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ. ΣΤΗΝ ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ Ο ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΙΚΟΣ ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΟΥ ΥΠΟΚΕΙΤΑΙ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ. ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ; ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΣΟ ΚΑΛΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ, ΓΙΑΤΙ ΧΡΕΟΚΟΠΗΣΕ Ο ΠΡΟΚΑΤΟΧΟΣ ΤΟΥ;
ΕΝ ΤΕΛΕΙ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΜΑΝΑΤΖΕΡ ΤΩΝ Ν.Π.Ι.Δ. ΠΟΥ ΣΥΣΤΗΝΟΥΝ ΣΕ ΟΛΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΠΑΝΤΑ. ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΧΕΙ ΠΑΨΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΒΑΖΕΙ ΙΔΙΩΤΕΣ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΨΕΥΔΩΣ ΟΤΙ ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ. ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΜΕΤΟΧΟΥΣ. ΑΣ ΜΑΣ ΤΟΥΣ ΔΕΙΞΟΥΝ.
ΛΙΓΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΣΚΑΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΒΟΜΒΑ. ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΛΟΠΟΙΕΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΠΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ Ή ΑΛΛΟΥΣ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΥΣ. ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ; ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΥΛΟΠΟΙΕΙ ΚΑΙ ΠΡΟΤΖΕΚΤ ΙΔΙΩΤΩΝ; ΠΡΟΤΖΕΚΤ ΑΛΛΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΚΑΙ ΣΚΟΠΟΥ; ΑΣ ΔΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΣΤΟ ΑΡΘΡΟ 8:
Άρθρο 8
Διοικητική διάρθρωση του ΕΟΔΥ
1. Ο ΕΟΔΥ διαρθρώνεται στις εξής Γενικές Διευθύνσεις, Διευθύνσεις και Τμήματα:
α) Γενική Διεύθυνση Επιστημονικής Λειτουργίας,
β) Γενική Διεύθυνση Οικονομικής και Διοικητικής Λειτουργίας,
γ) Διεύθυνση Ετοιμότητας και Απόκρισης, η οποία υπάγεται απευθείας στον Πρόεδρο και διαρθρώνεται ως εξής:
γα) Τμήμα Σχεδιασμού, Εγρήγορσης και Διεθνούς Υγειονομικού Κανονισμού,
γβ) Τμήμα Συντονισμού, Ετοιμότητας και Απόκρισης,
γγ) Τμήμα Ταξιδιωτικής Ιατρικής,
γδ) Τμήμα Μετακινούμενων Πληθυσμών, καθώς και
δ) Αυτοτελή Τμήματα, που υπάγονται απευθείας στον Πρόεδρο, ως εξής:
δα) Αυτοτελές Τμήμα Διοίκησης, το οποίο διαρθρώνεται στα εξής Γραφεία: i) Γραμματείας του Διοικητικού Συμβουλίου του ΕΟΔΥ, ii) Γραμματείας Προέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου του ΕΟΔΥ και iii) Γραμματείας Αντιπροέδρου του Διοικητικού Συμβουλίου του ΕΟΔΥ.
δβ) Αυτοτελές Τμήμα Τύπου και Επικοινωνίας,
δγ) Αυτοτελές Τμήμα Εσωτερικού Ελέγχου,
δδ) Κεντρικό Εργαστήριο Δημόσιας Υγείας (Κ.Ε.Δ.Υ.), καθώς και
δε) Περιφερειακά Εργαστήρια Δημόσιας Υγείας που προβλέπονται στο άρθρο 12 του παρόντος νόμου και
δστ) Νομική Υπηρεσία.
ε) Αυτοτελή Τμήματα, που υπάγονται απευθείας στο Διοικητικό Συμβούλιο, ως εξής:
εα) Τμήμα Προσωπικών Δεδομένων.
2. Η Γενική Διεύθυνση Επιστημονικής Λειτουργίας διαρθρώνεται στις εξής Διευθύνσεις και Τμήματα:
α) Διεύθυνση Πρόληψης και Επιδημιολογικής Επιτήρησης HIV/AIDS, Σεξουαλικά Μεταδιδόμενων Νοσημάτων (ΣΜΝ) και Ηπατιτίδων που διαρθρώνεται ως εξής:
αα) Τμήμα Επιδημιολογικής Επιτήρησης HIV/AIDS,
αβ) Τμήμα Σεξουαλικά Μεταδιδόμενων Νοσημάτων (ΣΜΝ),
αγ) Τμήμα Ηπατίτιδων,
αδ) Τμήμα Παρεμβάσεων στην Κοινότητα για τον HIV/AIDS.
β) Διεύθυνση Επιδημιολογικής Επιτήρησης και Παρέμβασης για Λοιμώδη Νοσήματα που διαρθρώνεται ως εξής:
βα) Τμήμα Συντονισμού Συστημάτων Επιτήρησης,
ββ) Τμήμα Νοσημάτων, που προλαμβάνονται με Εμβολιασμό και Συγγενών Λοιμώξεων,
βγ) Συντονιστικό Κέντρο Αιμοεπαγρύπνησης και Επιτήρησης Μεταγγίσεων (Σ.Κ.Α.Ε.Μ.),
βδ) Τμήμα Λοιμώξεων του Αναπνευστικού,
βε) Τμήμα Τροφιμογενών και Υδατογενών Νοσημάτων,
βστ) Τμήμα Νοσημάτων, που μεταδίδονται με Διαβιβαστές,
βζ) Τμήμα Ζωοανθρωπονόσων,
βη) Τμήμα Μικροβιακής Αντοχής και Λοιμώξεων που συνδέονται με φροντίδα υγείας.
γ) Διεύθυνση Επιδημιολογίας και Πρόληψης Μη Μεταδοτικών Νοσημάτων και Τραυματισμών που διαρθρώνεται ως εξής:
γα) Τμήμα Περιβαλλοντικής Υγείας και Επιτήρησης Διακοπής Καπνίσματος,
γβ) Τμήμα Επιδημιολογίας και Πρόληψης Καρδιαγγειακών Νοσημάτων,
γγ) Τμήμα Επιδημιολογίας και Πρόληψης Τραυματισμών.
δ) Διεύθυνση Επιστημονικής Στήριξης και Ηλεκτρονικής Υγείας που διαρθρώνεται ως εξής:
δα) Τμήμα Σχεδιασμού Βάσεων Δεδομένων, Στατιστικής και Διαχείρισης Δεδομένων,
δβ) Τμήμα Συντονισμού Διεθνών Δικτύων και Διεθνών Σχέσεων,
δγ) Τμήμα Συντονισμού και Υποστήριξης Εργαστηρίων Κ.Ε.Δ.Υ.- Π.Ε.Δ.Υ.,
δδ) Περιφερειακό ΕΟΔΥ Βόρειας Ελλάδας.
3. Η Γενική Διεύθυνση Οικονομικής και Διοικητικής Λειτουργίας διαρθρώνεται στις εξής Διευθύνσεις και Τμήματα:
α) Διεύθυνση Διοικητικού Συντονισμού που διαρθρώνεται ως εξής:
αα) Τμήμα Προσωπικού,
αβ) Τμήμα Υποστηρικτικών Υπηρεσιών,
αγ) Τμήμα Υλικού,
αδ) Τεχνική Υπηρεσία.
β) Διεύθυνση Οικονομικού που διαρθρώνεται ως εξής:
βα) Τμήμα Προϋπολογισμού και Δημοσιονομικών Αναφορών,
ββ) Τμήμα Μισθοδοσίας,
βγ) Τμήμα Εκκαθάρισης, Ελέγχου και Πληρωμής Δαπανών,
βδ) Τμήμα Προμηθειών,
βε) Τμήμα Διαχείρισης Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων και Κονδυλίων Έρευνας.
4. Η Γενική Διεύθυνση Πληροφορικής και Ηλεκτρονικής Υγείας διαρθρώνεται στις εξής Διευθύνσεις και Τμήματα:
α) Διεύθυνση Υποδομών, Δικτύων και Εφαρμογών που διαρθρώνεται ως εξής:
αα) Τμήμα Παραγωγικής Λειτουργίας Συστημάτων,
αβ) Τμήμα Υπολογιστικών Υποδομών και Δικτύων,
αγ) Τμήμα Εφαρμογής Πολιτικής Ασφάλειας,
αδ) Τμήμα Ηλεκτρονικών Αρχείων.
β) Διεύθυνση Υπηρεσιών που διαρθρώνεται ως εξής:
βα) Τμήμα Σχεδιασμού Υπηρεσιών και Διαλειτουργικότητας,
ββ) Τμήμα Τυποποίησης, Ανάπτυξης και Παραγωγικής Λειτουργίας Υπηρεσιών,
βγ) Τμήμα Ηλεκτρονικών Αρχείων.
γ) Διεύθυνση Έρευνας, Μελετών και Τεκμηρίωσης που διαρθρώνεται ως εξής:
γα) Τμήμα Μεθόδων, Προτύπων, Τεκμηρίωσης, Ελέγχου και Αξιολόγησης Ποιότητας,
γβ) Τμήμα Στατιστικών Αναλύσεων και Εξόρυξης Γνώσης,
γγ) Τμήμα Εκπαίδευσης.
δ) Διεύθυνση Ηλεκτρονικής Υγείας που διαρθρώνεται ως εξής:
δα) Τμήμα Επεξεργασίας και Ανάλυσης Δεδομένων Υγείας,
δβ) Τμήμα Εφαρμογών Ηλεκτρονικής Υγείας.
ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΑΣΟΥΜΕ. Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΣ ΒΓΑΛΕΙ ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥ. ΑΛΛΑ ΠΟΙΟΣ ΕΔΩΣΕ ΣΕ ΙΔΙΩΤΕΣ ΤΟΣΟ ΜΕΓΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΕΥΘΥΝΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΤΟΣΟ ΣΟΒΑΡΩΝ ΖΗΤΗΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ;
Άρθρο 7
Ανάθεση δημόσιας σύμβασης σε κατεπείγουσα και απρόβλεπτη περίσταση
Με εισήγηση του Εθνικού Συμβουλίου Δημόσιας Υγείας (ΕΣΥΔΥ) σε περίπτωση κατεπείγουσας και απρόβλεπτης περίστασης, που αφορά στη δημόσια υγεία, επιτρέπεται η ανάθεση δημόσιας σύμβασης από τον ΕΟΔΥ με τη διαδικασία της διαπραγμάτευσης, χωρίς προηγούμενη δημοσίευση προκήρυξης, σύμφωνα με την εκάστοτε κείμενη νομοθεσία. Σε συνέχεια της ως άνω εισήγησης του ΕΣΥΔΥ, η Ενιαία Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων (Ε.Α.Α.ΔΗ.ΣΥ.) ασκεί τη γνωμοδοτική αρμοδιότητα της υποπερίπτωσης δδ΄ της περίπτωσης γ΄ της παραγράφου 2 του άρθρου 2 του ν. 4013/2011 (Α΄ 204). Η Ε.Α.Α.ΔΗ.ΣΥ. ασκεί την ως άνω γνωμοδοτική αρμοδιότητά της μέσα σε αποκλειστική προθεσμία τριών (3) εργάσιμων ημερών, διαφορετικά τεκμαίρεται η σύμφωνη γνώμη της. Ο Υπουργός Υγείας μετά τη γνωμοδότηση της Ε.Α.Α.ΔΗ.ΣΥ. εκδίδει την υπουργική απόφαση ανάθεσης.
ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΘΕΙ ΟΤΙ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΝΟΜΟ ΤΟΥ ΟΚΤΩΒΡΗ ΤΟΥ 2019, ΔΗΛΑΔΗ ΠΡΟ COVID-19. ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΙ ΑΥΤΗ Η ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΑΡΧΗ; ΠΑΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΕΝΑ ΓΝΩΡΙΜΟ ΑΡΘΡΟ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΠΟΥ ΤΗΝ ΣΥΣΤΗΝΕΙ;
ΝΟΜΟΣ 4013/2011 ΣΥΣΤΑΣΗ Ε.Α.Α.ΔΗ.ΣΥ.
Άρθρο 1
Σύσταση της Ενιαίας Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Συμβάσεων - Σκοπός
Συνιστάται Ενιαία Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων (στο εξής Αρχή), η οποία έχει σκοπό την ανάπτυξη και προαγωγή της εθνικής στρατηγικής, πολιτικής και δράσης στον τομέα των δημοσίων συμβάσεων, τη διασφάλιση της διαφάνειας, αποτελεσματικότητας, συνοχής και εναρμόνισης των διαδικασιών ανάθεσης και εκτέλεσης των δημοσίων συμβάσεων προς το εθνικό και ευρωπαϊκό δίκαιο, τη διαρκή βελτίωση του νομικού πλαισίου των δημοσίων συμβάσεων, καθώς και τον έλεγχο της τήρησης του από τα δημόσια όργανα και τις αναθέτουσες αρχές. Η Αρχή απολαύει λειτουργικής ανεξαρτησίας, διοικητικής και οικονομικής αυτοτέλειας και δεν υπόκειται σε έλεγχο ή εποπτεία από κυβερνητικά όργανα ή άλλη ανεξάρτητη ή διοικητική αρχή. Η Αρχή υπόκειται στον έλεγχο της Βουλής των Ελλήνων σύμφωνα με το άρθρο 138Α του Κανονισμού της Βουλής.
Άρθρο 4
Λειτουργική ανεξαρτησία
1. Τα μέλη της Αρχής κατά την άσκηση των καθηκόντων τους δεσμεύονται μόνο από το νόμο και τη συνείδηση τους.
ΚΑΙ ΕΝΑ ΧΟΥΝΤΙΚΟ ΑΡΘΡΟ ΠΟΥ ΚΑΤΑΡΓΕΙ ΤΑ ΠΑΝΤΑ. ΒΟΥΛΗ, ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ ΣΤΑ ΜΟΥΛΩΧΤΑ ΒΕΒΑΙΑ, ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΔΙΑΦΩΝΗΣΟΥΝ ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ, ΚΑΙ ΓΙΝΕΙ ΕΚΠΡΟΘΕΣΜΑ, ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΑΦΩΝΗΣΑΝ.
Άρθρο 2
Πεδίο εφαρμογής - Αρμοδιότητες της Αρχής
αα) Η Αρχή γνωμοδοτεί επί των διατάξεων σχεδίων νόμων που αφορούν στις δημόσιες συμβάσεις πριν από την κατάθεση τους στη Βουλή. Αν ο αρμόδιος Υπουργός διαφωνεί με τη γνώμη της Αρχής, η Αρχή δύναται να συγκαλεί συσκέψεις, με τη συμμετοχή εκπροσώπων της και εκπροσώπων όλων των συναρμόδιων Υπουργείων με σκοπό την ανταλλαγή και σύγκλιση των απόψεων. Στις εν λόγω συσκέψεις η Αρχή και κάθε συναρμόδιος Υπουργός μπορούν να ζητούν τη συμμετοχή ανεξάρτητων τρίτων, ειδικών σε θέματα δημοσίων συμβάσεων. Οι συσκέψεις αυτές πραγματοποιούνται σε διάστημα δέκα (10) εργάσιμων ημερών από την περιέλευση της πρόσκλησης της Αρχής στους συμμετέχοντες. Η άπρακτη παρέλευση της προθεσμίας αυτής δεν κωλύει τη συνέχιση της διαδικασίας ψήφισης του σχεδίου νόμου. Αν δεν αρθεί η διαφωνία μεταξύ του αρμόδιου Υπουργού και της Αρχής, στη γνώμη της Αρχής προσαρτάται έκθεση του Υπουργού στην οποία περιλαμβάνεται και ειδική αιτιολόγηση κάθε απόκλισης από το περιεχόμενο της γνώμης.
ΒΛΕΠΕΤΕ ΠΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΚΥΒΕΡΝΑΝΕ ΚΟΜΜΑΤΑ, ΒΟΥΛΗ ΚΑΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ; EINAI ΟΛΟΙ ΠΑΡΑΔΟΜΕΝΟΙ! ΔΙΝΟΥΝ ΕΝΤΟΛΕΣ ΟΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΕΣ ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΚΡΥΒΟΝΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ Ν.Π.Ι.Δ. ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ ΟΤΙ ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΕΝΤΟΛΗΣ ΠΟΥ ΔΩΣΑΜΕ ΣΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, ΑΛΛΑ Ο ΣΚΟΠΟΣ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΕΞΟΝΤΩΣΟΥΝ. ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΣΥΓΚΑΤΑΘΕΣΗ, ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΣΙΩΠΗΣ ΜΑΣ.
ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΗΝ ΣΙΩΠΑΤΕ ΑΛΛΟ! ΤΗΝ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ ΤΗΝ ΦΩΝΗ ΣΑΣ! ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΑΚΟΥΣΟΥΝ ΟΜΩΣ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΩΝΑΞΕΤΕ ΜΕ ΤΟΝ ΟΡΘΟ ΤΡΟΠΟ.
ΕΛΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΑΝΑΚΤΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΜΑΣ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ. ΑΥΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΩΛΕΣΕΙ ΚΑΙ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΑΝΕ ΤΑ ΦΑΝΤΑΣΜΑΤΑ. ΜΗΝ ΤΑ ΦΟΒΑΣΤΕ! ΔΕΝ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΜΑΣ.
ΠΗΓΗ : Ε.ΣΥ ΚΙΣΣΑΜΟΥ , Ε.ΣΥ ΑΙΓΑΛΕΩ
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ (ΜΕΡΟΣ Β)
Η ΠΟΝΕΜΕΝΗ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΠΥΡΚΑΛ - ΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ (Γ ΜΕΡΟΣ)
ΟΛΕΣ ΟΙ ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΥΠΕΡΙΣΧΥΟΥΝ ΤΟΥ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ!!!
Ε.ΣΥ ΑΙΓΑΛΕΩ
ΤΗΛ : 2114003947
ΔΕΥΤΕΡΑ - ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 18:00 - 21:00
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.