ΜΕΛΕΤΕΣ ΕΡΓΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΔΗΜΟ ΟΡΧΟΜΕΝΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΛΛΑΣ ΣΥΝΟΛΙΚΟΥ ΠΟΣΟΥ ΕΝΟΣ ΔΙΣΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΕΞΑΚΟΣΙΩΝ ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ 1.650.000.000 €
ΜΕΛΕΤΗ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗΣ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ∆ΗΜΟ «ΟΡΧΟΜΕΝΟΥ»
ΠΡΟΛΟΓΟΣ
ΠΡΟΛΟΓΟΣ
Όλοι οι Δήμοι της Ελλάδος σήμερα, εξαιτίας της οικονομικής κρίσης που μαστίζει την Ελλάδα τα τελευταία τρία (3) έτη,έχουν υποστεί περικοπές, μείωση, αφαίρεση, ή ακόμα και ανάκληση στα έργα ανάπτυξης που είχαν προγραμματισμένα στον προϋπολογισμό τους.
Αποτέλεσμα αυτής της άσχημης συγκυρίας είναι η ραγδαία αύξηση της ανεργίας (ειδικότερα ανάμεσα στους νέους),μειώθηκε η δυνατότητα υλοποίησης έργων υποδομής, καθώς δυσχεραίνεται όλο και περισσότερο η εξεύρεση πόρων για όποια βιώσιμη ανάπτυξη.
Ως εκ τούτου ο Δήμος θα δυσκολεύεται ολοένα και πιο πολύ στο να διατηρήσει και να συντηρήσει τις υφιστάμενες δημοτικές υποδομές και τα τοπικά προγράμματα, με αποτέλεσμα σιγά σιγά να μην εί ναι σε θέση να βοηθήσει τον πληθυσμό του και να μην είναι σε θέση να οργανώσει, να αρχίσει, και να ολοκληρώσει κάποιο σημαντικό αριθμό έργων και δημοτικών επιχειρήσεων στη γύρω Δημοτική περιοχή.
Επίσης ο Δήμος δεν θα είναι σε θέση να βοηθήσει, να συμβάλει ή και να υποστηρίξει οποιοδήποτε άλλο έργο/πρόγραμμα του Δήμου και ως εκ τούτου,
θα κινδυνεύει σοβαρά στο να μην είναι σε θέση να στηρίξει οικονομικά την λειτουργία του.
Δεδομένης της αδυναμίας της Ελληνικής Πολιτείας και του Υπουργείου Οικονομικών για την προμήθειας/ παροχή προς το Δήμο ικανοποιητικών κεφαλαίων, ο Δήμος με σκοπό στο να συντηρήσει και να ικανοποιήσει τις τρέχουσες ανάγκες και να υποστηρίξει τις δραστηριότητές του, διατηρώντας το νόμιμο του δικαίωμα του, όπως αυτό προβλέπεται από το νόμο υπ’ αρ. 3852/ Φεκ Αρ. Φύλλου 87/ 7-07-2010 και που αφορά την Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα «Καλλικράτη», δύναται να καταφεύγει σε άλλα μέσα εξεύρεσης πόρων με την προϋπόθεση να μην επιβαρύνει με κανένα επιπρόσθετο έξοδο το Δημόσιο γι’ αυτή του την ενέργεια.
Η πιο κάτω μελέτη αφορά πρόγραμμα δομημένο για αναπτυξιακή πολιτική και τους στόχους που μπορούν να τεθούν για το Δήμο, καθώς και υπολογίζει τις πιθανές βραχυπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες αναπτυξιακές προοπτικές για την περιοχή.
Παράλληλα, μελετήθηκαν οι τρέχουσες ανάγκες λειτουργίας του Δήμου με σκοπό να μπορέσει να καταστεί σε ένα εύρωστο οικονομικά Δήμο, να παρέχει τις υψηλότερες υπηρεσίες στο Δημότη αλλά και για να δημιουργηθεί ένας πόλος έλξης με προοπτικές για τους νέους ούτως ώστε να θέλουν να επιστρέψουν πίσω, για τους ηλικιωμένους να ζουν καλά αλλά και για να καταστεί η περιοχή σε ένα θεμιτό τουριστικό παράδεισο για τους ξένους που να μην έχει τίποτα να ζηλέψει από τους καλύτερους προορισμούς στο εξωτερικό όπου να προσφέρονται όμορφες διακοπές υψηλών
προδιαγραφών για όλο το χρόνο.
Αποτέλεσμα αυτής της άσχημης συγκυρίας είναι η ραγδαία αύξηση της ανεργίας (ειδικότερα ανάμεσα στους νέους),μειώθηκε η δυνατότητα υλοποίησης έργων υποδομής, καθώς δυσχεραίνεται όλο και περισσότερο η εξεύρεση πόρων για όποια βιώσιμη ανάπτυξη.
Ως εκ τούτου ο Δήμος θα δυσκολεύεται ολοένα και πιο πολύ στο να διατηρήσει και να συντηρήσει τις υφιστάμενες δημοτικές υποδομές και τα τοπικά προγράμματα, με αποτέλεσμα σιγά σιγά να μην εί ναι σε θέση να βοηθήσει τον πληθυσμό του και να μην είναι σε θέση να οργανώσει, να αρχίσει, και να ολοκληρώσει κάποιο σημαντικό αριθμό έργων και δημοτικών επιχειρήσεων στη γύρω Δημοτική περιοχή.
Επίσης ο Δήμος δεν θα είναι σε θέση να βοηθήσει, να συμβάλει ή και να υποστηρίξει οποιοδήποτε άλλο έργο/πρόγραμμα του Δήμου και ως εκ τούτου,
θα κινδυνεύει σοβαρά στο να μην είναι σε θέση να στηρίξει οικονομικά την λειτουργία του.
Δεδομένης της αδυναμίας της Ελληνικής Πολιτείας και του Υπουργείου Οικονομικών για την προμήθειας/ παροχή προς το Δήμο ικανοποιητικών κεφαλαίων, ο Δήμος με σκοπό στο να συντηρήσει και να ικανοποιήσει τις τρέχουσες ανάγκες και να υποστηρίξει τις δραστηριότητές του, διατηρώντας το νόμιμο του δικαίωμα του, όπως αυτό προβλέπεται από το νόμο υπ’ αρ. 3852/ Φεκ Αρ. Φύλλου 87/ 7-07-2010 και που αφορά την Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης – Πρόγραμμα «Καλλικράτη», δύναται να καταφεύγει σε άλλα μέσα εξεύρεσης πόρων με την προϋπόθεση να μην επιβαρύνει με κανένα επιπρόσθετο έξοδο το Δημόσιο γι’ αυτή του την ενέργεια.
Η πιο κάτω μελέτη αφορά πρόγραμμα δομημένο για αναπτυξιακή πολιτική και τους στόχους που μπορούν να τεθούν για το Δήμο, καθώς και υπολογίζει τις πιθανές βραχυπρόθεσμες και μακροπρόθεσμες αναπτυξιακές προοπτικές για την περιοχή.
Παράλληλα, μελετήθηκαν οι τρέχουσες ανάγκες λειτουργίας του Δήμου με σκοπό να μπορέσει να καταστεί σε ένα εύρωστο οικονομικά Δήμο, να παρέχει τις υψηλότερες υπηρεσίες στο Δημότη αλλά και για να δημιουργηθεί ένας πόλος έλξης με προοπτικές για τους νέους ούτως ώστε να θέλουν να επιστρέψουν πίσω, για τους ηλικιωμένους να ζουν καλά αλλά και για να καταστεί η περιοχή σε ένα θεμιτό τουριστικό παράδεισο για τους ξένους που να μην έχει τίποτα να ζηλέψει από τους καλύτερους προορισμούς στο εξωτερικό όπου να προσφέρονται όμορφες διακοπές υψηλών
προδιαγραφών για όλο το χρόνο.
2. ΕΠΕΝ∆ΥΤΙΚΟ ΣΧΕ∆ΙΟ, ΣΚΟΠΟΙ & ΣΤΟΧΟΙ
Το όλο διαρθρωτικό πρόγραμμα που κοστολογείται όπως φαίνεται στο παρόν έγγραφο, βασίζεται στη δόμηση χρηματοδότησης για την υλοποίηση έργων ούτως ώστε να δημιουργηθεί ένα προγράμματα στήριξης που αποσκοπεί στη βοήθεια, την υποστήριξη, την ενθάρρυνση του πολίτη γενικότερα. Προορίζεται για όσους ανθρώπους βρίσκονται
σε απόλυτη ανάγκη, που είναι πέρα από τις δικές τους δυνάμεις να την αντιμετωπίσουν και να αντεπεξέλθουν, ούτως ώστε να μπορέσουν οι ίδιοι να ζουν με αξιοπρέπεια και ασφάλεια. Στοχεύει στην κάλυψη των βασικών αναγκών, λαμβάνοντας υπόψη τις ειδικές ανάγκες των ιδιαίτερα ευάλωτων ομάδων, συμπεριλαμβανομένων των ηλικιωμένων,
γυναικών και παιδιών ειδικότερα.
Τα αίτια και γιατί και πως έχουν προκύψει αυτές τις ανάγκες δεν αναλύονται στο παρόν. Επείγουσες ανθρωπιστικές έκτακτες ανάγκες μπορεί να προκύψουν ως αποτέλεσμα φυσικών ή ανθρωπογενών καταστροφών, εσωτερικών ή
διακρατικών συγκρούσεων, καθώς και από παρατεταμένες και σύνθετες κρίσεις.
Η Ανθρωπιστική βοήθεια και τα προγράμματα χρηματοδότησης, ενίσχυσης και στήριξης, δίδονται αναλόγως και χρησιμοποιούνται διαφορετικά μέτρα και σταθμά, και διάφορα είδη χρηματοδοτικών εργαλείων για να επιτευχθούν. Η χρηματοδότηση των έργων μπορεί να υλοποιηθεί με πλήρη σύμπραξη μεταξύ του ιδιωτικού φορέα με τους φορείς των
τοπικών Δήμων ή/ και της Κυβερνήσεως γενικότερα και μετά από την επιτυχή διάρθρωση της χρηματοδότησης για την κάλυψη τέτοιας εμβέλειας πεδίου εφαρμογής.
Σε καμία περίπτωση, το Δημόσιο/ Δήμος δεν θα υποστεί κανένα έξοδο ή/ και υποχρεώσεις ή/ και βάρη σε όποια μορφή για την υλοποίηση των τιθέμενων στόχων .
Ο βασικός στόχος και σκοπός είναι η δημιουργία τέτοιων έργων στην περιοχή, προκειμένου να καταστεί δυνατό οι ανάγκες του εκάστοτε Δήμου και της Κυβερνήσεως γενικότερα ν’αυτοχρηματοδοτούνται και ν’ αυτοσυντηρούνται.
Θα έχει επίσης ως αντικείμενο τη διάρθρωση της οικονομική επάρκειας με αντικείμενο και σκοπό στο να υλοποιηθούν και να χτιστούν όλα τα έργα βασικών υποδομών που σχεδιάζει ο εκάστοτε Δήμος και το Κράτος γενικότερα καθώς και να παρέχεται βασική ενίσχυση των πολιτών, όπου είναι δυνατόν και να επενδυθούν τα κεφάλαια σε επιχειρήσεις με
αναπτυξιακά έργα και οικονομικές συναλλαγές (“Income Producing Businesses and Transactions”), παράγοντας έτσι εισοδήματα υπέρ του κοινού. Ο στόχος είναι να επιτευχθεί η συνεχής και εύκολη ροή χρηματοδότησης για την κάλυψη όλων των έργων και των νέων αναγκών, έτσι ώστε ο Δήμος αλλά και η Κυβέρνηση κατ’ επέκταση δεν θα απαιτήσει
χρηματοδότηση από ξένες πηγές ποτέ ξανά.
σε απόλυτη ανάγκη, που είναι πέρα από τις δικές τους δυνάμεις να την αντιμετωπίσουν και να αντεπεξέλθουν, ούτως ώστε να μπορέσουν οι ίδιοι να ζουν με αξιοπρέπεια και ασφάλεια. Στοχεύει στην κάλυψη των βασικών αναγκών, λαμβάνοντας υπόψη τις ειδικές ανάγκες των ιδιαίτερα ευάλωτων ομάδων, συμπεριλαμβανομένων των ηλικιωμένων,
γυναικών και παιδιών ειδικότερα.
Τα αίτια και γιατί και πως έχουν προκύψει αυτές τις ανάγκες δεν αναλύονται στο παρόν. Επείγουσες ανθρωπιστικές έκτακτες ανάγκες μπορεί να προκύψουν ως αποτέλεσμα φυσικών ή ανθρωπογενών καταστροφών, εσωτερικών ή
διακρατικών συγκρούσεων, καθώς και από παρατεταμένες και σύνθετες κρίσεις.
Η Ανθρωπιστική βοήθεια και τα προγράμματα χρηματοδότησης, ενίσχυσης και στήριξης, δίδονται αναλόγως και χρησιμοποιούνται διαφορετικά μέτρα και σταθμά, και διάφορα είδη χρηματοδοτικών εργαλείων για να επιτευχθούν. Η χρηματοδότηση των έργων μπορεί να υλοποιηθεί με πλήρη σύμπραξη μεταξύ του ιδιωτικού φορέα με τους φορείς των
τοπικών Δήμων ή/ και της Κυβερνήσεως γενικότερα και μετά από την επιτυχή διάρθρωση της χρηματοδότησης για την κάλυψη τέτοιας εμβέλειας πεδίου εφαρμογής.
Σε καμία περίπτωση, το Δημόσιο/ Δήμος δεν θα υποστεί κανένα έξοδο ή/ και υποχρεώσεις ή/ και βάρη σε όποια μορφή για την υλοποίηση των τιθέμενων στόχων .
Ο βασικός στόχος και σκοπός είναι η δημιουργία τέτοιων έργων στην περιοχή, προκειμένου να καταστεί δυνατό οι ανάγκες του εκάστοτε Δήμου και της Κυβερνήσεως γενικότερα ν’αυτοχρηματοδοτούνται και ν’ αυτοσυντηρούνται.
Θα έχει επίσης ως αντικείμενο τη διάρθρωση της οικονομική επάρκειας με αντικείμενο και σκοπό στο να υλοποιηθούν και να χτιστούν όλα τα έργα βασικών υποδομών που σχεδιάζει ο εκάστοτε Δήμος και το Κράτος γενικότερα καθώς και να παρέχεται βασική ενίσχυση των πολιτών, όπου είναι δυνατόν και να επενδυθούν τα κεφάλαια σε επιχειρήσεις με
αναπτυξιακά έργα και οικονομικές συναλλαγές (“Income Producing Businesses and Transactions”), παράγοντας έτσι εισοδήματα υπέρ του κοινού. Ο στόχος είναι να επιτευχθεί η συνεχής και εύκολη ροή χρηματοδότησης για την κάλυψη όλων των έργων και των νέων αναγκών, έτσι ώστε ο Δήμος αλλά και η Κυβέρνηση κατ’ επέκταση δεν θα απαιτήσει
χρηματοδότηση από ξένες πηγές ποτέ ξανά.
ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΦΗΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ (ΚΟΜΜΑΤΑ , ΔΟΓΜΑΤΑ). ΕΝΩΝΟΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ
ΩΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΥΤΟΧΘΟΝΕΣ ΙΘΑΓΕΝΕΙΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΚΩΝ ΜΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ
ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΠΙΣΩ ΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ , ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝΕ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΛΕΨΕΙ !!
ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΕΧΑΣΑΝ ΠΟΤΕ ...
ΩΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΥΤΟΧΘΟΝΕΣ ΙΘΑΓΕΝΕΙΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΚΩΝ ΜΑΣ ΚΕΦΑΛΑΙΩΝ
ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΠΙΣΩ ΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ , ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ Ο,ΤΙ ΑΛΛΟ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝΕ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΛΕΨΕΙ !!
ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΕΧΑΣΑΝ ΠΟΤΕ ...
ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΔΕΝ ΕΧΑΣΑΝ ΠΟΤΕ ...
ΓΑΒΡΙΔΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
FOLLOW
LINKEDIN :https://www.linkedin.com/in/%CE%B9%CF%89%CE%B1%CE%BD%CE%BD%CE%B7%CF%82-%CE%B3%CE%B1%CE%B2%CF%81%CE%B9%CE%B4%CE%B7%CF%82-a8002618a/detail/recent-activity/
TWITER : https://twitter.com/GavridisI
INSTAGRAM : https://www.instagram.com/gavridioani/
FACEBOOK : https://www.facebook.com/Γαβρίδης-Ιωάννης-ΥπΒουλευτής-Β-Αθηνών-Δυτικού-Τομέα-346232082729858
Ε.ΣΥ ΑΙΓΑΛΕΩ
ΤΗΛ : 2114003947
ΔΕΥΤΕΡΑ ΕΩΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 18:00 ΜΕ 21:00
ΤΗΛ : 2114003947
ΔΕΥΤΕΡΑ ΕΩΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 18:00 ΜΕ 21:00
ΓΡΑΦΕΙΑ Ε.ΣΥ https://alfeiospotamos.gr/?page_id=13930
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ https://drive.google.com/file/d/1JxoyLwdkfN-ws-TimkiKHEWCeLWahiQs/view?usp=sharing
ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΥΡΗΞΙΣ https://drive.google.com/file/d/1wSHWrysW4cVhuvzlEGDcUXW0FoAWYz2W/view?usp=sharing
ΓΝΩΣΙΑΚΟ https://www.aitherikigrafi.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.